fredag 30 juni 2023

Junibrevet 2023

Här kommer en riktig solig sommarhälsning! Vilken härlig månad juni varit! Äntligen sommar! Så hur fick jag juni att gå då? 

På nationaldagen gick jag med min sambo på en rundvandring på Slottet! Det var ingen officiell visning men man fick se olika rum. Aldrig gjort detta förut så det var verkligen kul att göra något kulturellt på sitt lands nationaldag! 

I mitten av månaden blev det en sväng till Björkvik, Christina och jag åkte dit. Det var toppenväder och vi tog oss ett dopp båda två. Kallt som sjutton, men detta var mitt premiärdopp! 

Midsommar firade vi i vanlig ordning på landet på Torö. Helt fantastiskt det också!

Ikväll var jag och min sambo på champagneprovning. Vi fick testa 4 olika slags champagne. Några billiga, några dyra. En kul grej!

Redan imorgon börjar min ö-luff, den 22:a ö-luffen genom tiderna! Hoppas på bästa vädret! Ses på Strömkajen då! 

Här kommer några mobiluppladdningar från Slottet och champagneprovningen: