måndag 29 maj 2023

Majbrevet 2023

Här kommer en liten majhälsning. Äntligen några härliga sommardagar! 

Förra veckan var det terminavslut, nu har jag "sommarlov".... i alla fall från studierna. Det har verkligen varit en jobbig termin... Nu kan jag koppla av till början av augusti. Lite konstigt känns det allt. jag är så van att alltid ha något att göra, läxor eller plugga till ett prov, men nu har jag ingenting och det är oerhört skönt! Fattar inte hur jag hunnit med allting! 

I mitten av månaden blev det en resa med min kompis Christina till Vaxholm. Vi tog naturligtvis båten dit. Väl framme satte vi oss på en bänk nära hamnen. Det var verkligen varmt i solen. Sedan gick vi till en bar i närheten och tog en lunch. Till sist tog vi en glass innan vi steg på båten. Jag fick en rejäl solbränna den dagen! Så förhoppningsvis har jag fått lite grundfärg inför skärgården i sommar. 

Nu längtar jag verkligen efter semester! Om exakt 5 veckor idag börjar den. Då ska jag ut till mina 3 öar, det ska bli så himla trevligt!

Här kommer några foton från Vaxholm: