fredag 31 mars 2023

Marsbrevet 2023

Här kommer en liten hälsning så här i slutet av mars. Det har varit en riktigt kall månad samt en hel del snökaos på sina håll. Våren verkade helt enkelt ha tagit en paus…… Hoppas april erbjuder lite värme!

Studierna fortsätter, i mitten av mars blev det ett slags teminavslut och vi fick 2 nya ämnen. Och i och med detta fick vi sammanlagt 5 uppgifter att göra samt ett prov. Men jag har lite tid på mig att göra dem. I slutet av maj är det ”sommarlov” och ett kort uppehåll till augusti. Det ser jag fram emot nu. Det har verkligen varit intensiva veckor…. Men såklart, jag jobbar 100% och pluggar 100% - vad kan man då begära …?

Så kan jag även berätta att min sommarsemester är klar och 2 öar är bokade! Min ö-luff i år kommer inte bli sammanhängande. Men jag kommer ändå att få besöka mina favoöar! Nu börjar jag verkligen längta ut i den underbara skärgården! Måtte dessa veckor gå fort så jag kan åka iväg till min underbara skärgård!

Under tiden man väntar och längtar så kan man kolla på dessa sommarbilder, slumpvis utvalda bilder från olika öar: