onsdag 30 november 2022

Novemberbrevet 2022

Här kommer en liten hälsning sista dagen av november. Vintern kom ju förra måndagen och vi fick så mycket snö! Vilket vackert landskap det blev! Men tyvärr kommer inte snön ligga kvar till julen...

I söndags var det 1:a advent! Vad fort tiden går, helt ofattbart att det snart är jul! Alla adventsstjärnor, ljusstakar, julsaker mm fick komma fram. Jag pyntade för hela slanten. Nu är det bara julgranen som fattas. 

Nu är mina 6 veckor av sjukskrivning över och i förrgår var jag till sjukgymnasten. Fick lite övningar att göra för min rygg. Dessa ska jag göra 3 gånger i veckan. Nästan som ett träningspass! Känns jätte konstigt att börja jobba igen. Det har varit så himla skönt att ha varit hemma och bara tagit det lugnt, det har inte blivit mycket knop.... Och det känns fortsatt bra i ryggen! Vilken tur att jag gjorde operationen! 

Efter 4 veckor släppte mina "restriktioner" ang ryggen och jag tog en dagstur till Utö! Där vandrade jag omkring i 5 timmar, Det var kallt men superskönt att äntligen få gå lite längre sträckor än de 10 min som var tillåtet de första 4 veckorna. Jag njöt verkligen! 

Detta månadsbrev blir det sista för i år, i december kommer årskrönikan ut! 

Här kommer några foton från dagsturen till Utö: